1. leht 1-st

K10D sensori loks Fotoremont vs maaletooja

Postitatud: 14 Aug 2012 17:39
Postitas martroos
Tere,

K10D käis juuli keskel ühe ostuhuvilisega Fotoremondis kiirdiagnostikal, kus imestati stabilisaatori loksu üle diagnoosiga, et stabilisaator on arvatavasti lahti tulnud põrutuse tagajärjel vms (see oli ostuhuvilise edastatud sõnum). Tegelikult loksub sensor ise ja mingit põrutust pole selleks vaja, see lihtsalt ongi nii.

Küsisin Fotoremondist kirjelduse mõned päevad tagasi ning diagnoosi kohta tuli selline vastus:
"... siiani pole ühelgi Pentaxil väljalülitatud olekus stabilisaator nii vabalt loksunud, et seda tunda oleks." Siia otsa tuli disclaimer, et soovitas ikka Photopointi kui Pentaxi maaletooja poole pöörduda põhjalikumaks kontrolliks.

Nordic Digital, Pentaxite maaletooja ehk põhimõtteliselt Photopoint vastas täna selliselt:
"... K10 sensor ongi keres lahti ja peabki loksuma kaamerat liigutades. Tegemist on sensori liigutamisel põhineva stabilisaatoriga. Kui kaamera pannakse köima ja teravustatakse, siis on sensor nagu magnetväljade vahel ja teda liigutatakse vastavalt värinale."

Pentaxworld foorumi teema: http://goo.gl/BSUjD" onclick="window.open(this.href);return false;

Fotoremondile kommenteerisin peale esmast vastust, et Pentaxworld'i teema näitel on ju tegemist lihtsalt Pentaxite, vähemalt K10D eripäraga, millele tuli vastus:
"Kirjutan sellest, mida ise olen kogenud."

Loo moraal ehk see, et tasub võtta rahulikult aega ja lasta diagnostika ikkagi teha maaletooja juures.

Re: K10D sensori loks Fotoremont vs maaletooja

Postitatud: 14 Aug 2012 17:56
Postitas ex-ex-enn
ma võin rääkida, mida ütles maaletooja remondimees k20d kaardipesa vahetuse kohta. keda räpased üksikasjad ei huvita, neile võin resümeena märkida, et lõpuks ma vahetasin selle õnnetu kaardilugeja ise ära.

Re: K10D sensori loks Fotoremont vs maaletooja

Postitatud: 14 Aug 2012 20:40
Postitas Külaline
Mõlemal diagnostikul on õigus, ainult üks süvenes asjasse ja teine loopis käibetõdesi lähemalt uurimata. Fotomeistri Tiidul on kogemusi rohkem kui kogu PP poisikestel kunagi kokku olema saab. Tal pole lihtsalt varuosi, seepärast saadab ta eriti küünilised kliendid esindustesse.